Acciones institucionales y pedagógicas que impactan el proceso de aprendizaje del inglés en los estudiantes de los grados 3° y 5° de dos instituciones educativas de la ciudad de Neiva

Objective and textual typology. This article describes the investigative process developed in two schools –one public and one private– of the city of Neiva. The main objective of this study was to identify the institutional and pedagogical actions that foster the process of learning English in stude...

Full description

Autores:
Herrera Mosquera, Leonardo
Puentes Sierra, Geraldine
Urazán, Angie Katherine
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2017
Institución:
Universidad Santo Tomás
Repositorio:
Repositorio Institucional USTA
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.usta.edu.co:11634/35941
Acceso en línea:
http://revistas.ustabuca.edu.co/index.php/ESPIRAL/article/view/2003
http://hdl.handle.net/11634/35941
Palabra clave:
Rights
License
Derechos de autor 2018 Espiral, Revista de Docencia e Investigación