Caracterización de la comprensión lectora y producción textual de estudiantes con presunción de TDAH

This article reports the results of a study which aimed to answer to main objectives. The first to characterize the third grade students of basic education, who presented behavioral and academic difficulties, indicating the possible presence of ADHD characteristics, to be referred to professionals i...

Full description

Autores:
Giraldo-Sepúlveda, Edier Marduck
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2018
Institución:
Universidad Santo Tomás
Repositorio:
Repositorio Institucional USTA
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.usta.edu.co:11634/13432
Acceso en línea:
http://revistas.ustatunja.edu.co/index.php/qdisputatae/article/view/1533
Palabra clave:
Atención
educación
lectura
escritura
Evaluación del estudiante
Attention
education
reading
writing
student evaluation
attention
éducation
lecture
écriture
évaluation de l’étudiant
Atenção
educação
leitura
escrita
Avaliação do aluno
Rights
License
Derechos de autor 2018 Quaestiones Disputatae: temas en debate 11-22