Análisis psicosocial de la relación comercial entre vendedores informales y sus consumidores: un estudio en las ciudades de Neiva y Cartagena sobre el comercio informal de café
The primary objective of this research was to describe the social relationships established in 60 informal coffee sellers and their customers in the cities of Neiva and Cartagena (Colombia), taking as a base the Michael Argyle's Social Relations Theory (1992). Data were obtained through qualita...
- Autores:
-
Botero, María Mercedes
Herrera, Ketty
Javela, Lady Grey
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2008
- Institución:
- Universidad Santo Tomás
- Repositorio:
- Repositorio Institucional USTA
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.usta.edu.co:11634/40221
- Acceso en línea:
- https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/diversitas/article/view/190
http://hdl.handle.net/11634/40221
- Palabra clave:
- Rights
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf2