Integración de la responsabilidad social con el modelo ISO 9001 en Pymes colombianas certificadas

In recent years the pressure of the customers and organized communities to discuss the ethical behavior of companies, or promote veto to the products of controversial companies for their performances in the social, economic or environmental, as well as the fact that investors and insurers consider a...

Full description

Autores:
Peña Guarín, Guillermo
Martínez Díaz, Luis Gerardo
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2009
Institución:
Universidad Santo Tomás
Repositorio:
Repositorio Institucional USTA
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.usta.edu.co:11634/41940
Acceso en línea:
https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/signos/article/view/874
http://hdl.handle.net/11634/41940
Palabra clave:
Quality management
social responsibility
integration of management system
participant observation
Gestión de la calidad
responsabilidad social
integración de sistemas de gestión
observación participante
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2