Estudio de la satisfacción de los usuarios luego de la adopción del Sistema Único de Acreditación en Salud, en el Centro Policlínico del Olaya

Knowing the degree of user satisfaction with a service, it is essential to guide decision sandactions to be followed by organizations in order to improve their performance. Regarding health services, this knowledge is more important, especially for those health institutions which have decided to imp...

Full description

Autores:
Rodríguez García, Libia Andrea
Lozano Medina, Sixta Rosa
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2012
Institución:
Universidad Santo Tomás
Repositorio:
Repositorio Institucional USTA
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.usta.edu.co:11634/41993
Acceso en línea:
https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/signos/article/view/956
http://hdl.handle.net/11634/41993
Palabra clave:
customer satisfaction
qualityin health..
Satisfacción de usuarios
Sistema Único de Acreditación
calidad en salud
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2