Sentido y significados de docentes de básica y media académica acerca del interrogante ¿Para qué le hace usted preguntas al estudiante durante la clase?

The research is focused on knowing, from the inclusive critical approach of pedagogy, what is the meaning and significance that teachers in the municipality of Chimá-Córdoba in Colombia have about the question: Why do you ask the student questions during class? The questions that teachers ask in cla...

Full description

Autores:
González-Arizmendi, Samuel
Monterroza-Montes, Viviana Margarita
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Universidad Santo Tomás
Repositorio:
Repositorio Institucional USTA
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.usta.edu.co:11634/29637
Acceso en línea:
http://revistas.ustatunja.edu.co/index.php/qdisputatae/article/view/1958
http://hdl.handle.net/11634/29637
Palabra clave:
Suidagogy
pedagogical question
pedagogy
praxis
teachers
critical thinking
teaching
learning
Suvidagogía
pregunta pedagógica
pedagogía
praxis
docentes
pensamiento crítico
enseñanza
aprendizaje
Suidagogie
question pédagogique
pédagogie
praxis
enseignants
pensée critique
enseignement
apprentissage
Suidagogia
questão pedagógica
pedagogia
praxis
professores
pensamento crítico
ensino
aprendizagem
Rights
License
Derechos de autor 2020 Quaestiones Disputatae: temas en debate