Modelos de calidad y gestión en educación superior, un análisis comparativo

This research contrasts two models of quality management: the institutional model of accreditation for institutions of higher education in Colombia and the ISO 9001 international model, using the Context, Input, Process, Product (CIPP) assessment model proposed by Stufflebeam. It pursues the search...

Full description

Autores:
Olmos Trujillo, Alba Lucía
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2012
Institución:
Universidad Santo Tomás
Repositorio:
Repositorio Institucional USTA
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.usta.edu.co:11634/42000
Acceso en línea:
https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/signos/article/view/968
http://hdl.handle.net/11634/42000
Palabra clave:
institutional accreditation
quality in higher education
CIPP
assessment in education
institutions of higher education
ISO 9001
acreditación institucional
calidad en educación superior
CIPP
evaluación en la educación
instituciones de educación superior
ISO 9001
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2