Tendencias teóricas de dos propuestas de pedagogía de la memoria en la educación superior colombiana

Two models of university teaching of the pedagogy of memory in Colombia are studied: one developed at the National Pedagogical University (Bogotá) and another implemented at the De La Salle University (Bogotá). Based on the bibliographic supports published in each university, the article carefully o...

Full description

Autores:
Siciliani Barraza, José María
Barrios Tao, Hernando
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Universidad Santo Tomás
Repositorio:
Repositorio Institucional USTA
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.usta.edu.co:11634/39300
Acceso en línea:
https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/analisis/article/view/4496
http://hdl.handle.net/11634/39300
Palabra clave:
pedagogy of memory
narrative approach
higher education
memory culture.
pedagogía de la memoria
enfoque narrativo
educación superior
convivencia
Pedagogía
memoria
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2