La encrucijada de la virtualidad en la educación superior frente al problema multidimensional de las violencias basadas en género
Since Ruling T-239 of 2018, the need to create educational environments free of gender-based violence has escalated in legal discussions, however, both the characterization and recognition of this violence in classrooms remains a fruitless and merely illustrative discussion. The health emergency con...
- Autores:
-
Pachón Montañez, Nicholl Valeria
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Universidad Santo Tomás
- Repositorio:
- Repositorio Institucional USTA
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.usta.edu.co:11634/36256
- Acceso en línea:
- https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/iusta/article/view/6856
http://hdl.handle.net/11634/36256
- Palabra clave:
- inequality
gender
language
recognition
symbolic violence
virtuality
desigualdad
género
lenguaje
reconocimiento
violencia simbólica
virtualidad
desigualdade
gênero
linguagem
reconhecimento
violência simbólica
virtualidade
- Rights
- License
- Derechos de autor 2021 Autores/as