Khan Academy como herramienta en el aprendizaje de las matemáticas y la programación

The research identified the perception of the relationship between mathematics and computer science, and how the Khan Academy helps study in these areas. The mathematical and computing relationship, fundamental in the development of new technologies, must be taught with a constructivist and connecti...

Full description

Autores:
LASSO CARDONA, LUIS ADRIAN
Conde Rodriguez, Karen Natalia
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Universidad Santo Tomás
Repositorio:
Repositorio Institucional USTA
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.usta.edu.co:11634/41882
Acceso en línea:
https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/riiep/article/view/5777
Palabra clave:
ICT
RAE
STEM
mathematics
computing
computer programming
constructivism
connectivism
TIC.
RAE
STEM
matemáticas
computación
programación de computadoras
constructivismo
conectivismo
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2