Factores que influyen en el uso de teléfonos móviles en el contexto de aprendizaje por parte del profesorado de educación superior en la provincia de Santa Catarina (Brasil)

The purpose of this article is to evaluate the factors that influence the use of cell phones in the context of learning by higher education professors. A descriptive research was carried out with the help of a quantitative survey. The data was obtained through a questionnaire based on the UTAUT 2 mo...

Full description

Autores:
Carvalho de Souza Domingues, Maria José
Jader Pereira, Péricles Ewaldo
Fávero, Jéferson Deleon
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Universidad Santo Tomás
Repositorio:
Repositorio Institucional USTA
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.usta.edu.co:11634/40915
Acceso en línea:
https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/hallazgos/article/view/5773
http://hdl.handle.net/11634/40915
Palabra clave:
Learning; Mobile devices; Higher education; UTAUT 2 model; Information and communication technologies.
Aprendizaje; Dispositivos móviles; Educación superior; Modelo UTAUT 2; Tecnologías de la información y la comunicación.
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2