Prácticas pedagógicas de las maestras para favorecer la disponibilidad (motivación) en el aprendizaje de los niños de primero de primaria en las Instituciones Educativas Pequeña María, Colegio la Salle de Bello y Nuestra Señora del Carmen

The purpose of this study was to know the pedagogical strategies that teachers implement in their class sessions, to achieve the willingness of students in the learning process, of the first grade,children of the educational institutions participating in the project.To achieve this goal, the case st...

Full description

Autores:
Londoño Sánchez, Maria Natalia
Pulgarín Marín, Alexandra
Zuluaga Marín, Estefany
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/7927
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/7927
Palabra clave:
Estrategias pedagógicas
Prácticas pedagógicas
Dispositivos de aprendizaje
Motivación
Procesos de enseñanza aprendizaje
Pedagogical practices
Pedagogical strategies
Learning devices
Motivation
Learning teaching processes
Personal docente
Motivación académica
Aprendizaje
Rights
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia