Juegos de mesa: una estrategia metodológica para estimular las relaciones interpersonales en clases de educación física

This article describes how board game contributes to being a methodological strategy to stimulate interpersonal relationships from physical education classes. For this purpose, fifty antecedents on board games in education and interpersonal relationships in the school environment were analyzed. Of w...

Full description

Autores:
Cifuentes Molina, Daniel
Galvis Galvis, Ana María
González López, Camilo
Marín Rivera, Juan Fernando
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/7897
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/7897
Palabra clave:
Educación física escolar
Relaciones interpersonales
Juegos de mesa
School physical education
Interpersonal relations
Board games
Educación física
Relaciones personales
Rights
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia