Didáctica en la condición postmoderna. De las competencias a la cooperación
This article intends, in first place, to establish if it is valid to maintain the title “competencies” for the TIC as a perspective for its accomplishment or instead, if it is required to introduce the title “cooperation”. Secondly, it indicates what the transition from competencies towards cooperat...
- Autores:
-
Vargas Guillén, Germán
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2008
- Institución:
- Universidad de San Buenaventura
- Repositorio:
- Repositorio USB
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/5139
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10819/5139
- Palabra clave:
- Formación
Didáctica
Filosofía de la educación
Ambientes de aprendizaje
Tecnologías de la información
La comunicación
Filosofía de la educación
Tecnología de la información
- Rights
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia