Aproximaciones sobre el mercadeo relacional y mercadeo educativo como herramientas para fidelizar a los egresados de la facultad de Psicología de la Universidad San Buenaventura sede Medellín

At the present time the universities are in an environment highly competitive due to the supply and demand that exists in the educational market. This has generated that corporations has the obligation of being in a constant envolving and innovation in the different programs, infrastructure, and the...

Full description

Autores:
Suárez Gaviria, Lina Marcela
Jiménez Gómez, María Camila
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/8194
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/8194
Palabra clave:
Mercadeo relacional
Mercadeo educativo
Investigación
Imagen
Fidelización
Gestión
Relational marketing
Educational marketing
Investigation
Image
Loyalty
Management
Mercadeo
Mercadeo - investigaciones
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