Aproximaciones sobre el mercadeo relacional y mercadeo educativo como herramientas para fidelizar a los egresados de la facultad de Psicología de la Universidad San Buenaventura sede Medellín
At the present time the universities are in an environment highly competitive due to the supply and demand that exists in the educational market. This has generated that corporations has the obligation of being in a constant envolving and innovation in the different programs, infrastructure, and the...
- Autores:
-
Suárez Gaviria, Lina Marcela
Jiménez Gómez, María Camila
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Universidad de San Buenaventura
- Repositorio:
- Repositorio USB
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/8194
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10819/8194
- Palabra clave:
- Mercadeo relacional
Mercadeo educativo
Investigación
Imagen
Fidelización
Gestión
Relational marketing
Educational marketing
Investigation
Image
Loyalty
Management
Mercadeo
Mercadeo - investigaciones
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