Concepciones de los maestros sobre la educación sexual infantil, en el marco de la educación integral
This research is framed from the following conceptual theoretical categories: the role of the teacher, early childhood, comprehensive development and sex education, which allow from a literature search and a confrontation with real practices, to understand the institutional dynamics and the concepti...
- Autores:
-
Ospina Castaño, Laura Catalina
Vahos Gómez, Yasmin Elena
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Universidad de San Buenaventura
- Repositorio:
- Repositorio USB
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/8358
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10819/8358
- Palabra clave:
- Primera infancia
Concepciones
Desarrollo integral
Rol del maestro
Sex education
Early childhood
Conceptions
Integral development
Teacher's role
Educación sexual
Personal docente
- Rights
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia