La transversalidad, un proceso que va más allá del discurso pedagógico
The transversality is a pedagogical phenomenon that has taken center stage in the classrooms in recent times; however, it lacks a theoretical foundation through which it can be sustained remaining in the structured discourse of teachers and in an applicability that does not go beyond a moralizing ap...
- Autores:
-
Bedoya Correa, Marcela
Gómez Acevedo, Ana María
Ríos Galeano, Sirlen Catalina
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Universidad de San Buenaventura
- Repositorio:
- Repositorio USB
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/5664
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10819/5664
- Palabra clave:
- Transversalidad
Investigar
Documentar
Experiencias de aula
Transversality
Research
Document
Classroom experiences
Pedagogía
Análisis del discurso
Método de observación en educación
Análisis de datos
Documentación
Educación - investigaciones
- Rights
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia