La transversalidad, un proceso que va más allá del discurso pedagógico

The transversality is a pedagogical phenomenon that has taken center stage in the classrooms in recent times; however, it lacks a theoretical foundation through which it can be sustained remaining in the structured discourse of teachers and in an applicability that does not go beyond a moralizing ap...

Full description

Autores:
Bedoya Correa, Marcela
Gómez Acevedo, Ana María
Ríos Galeano, Sirlen Catalina
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2018
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/5664
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/5664
Palabra clave:
Transversalidad
Investigar
Documentar
Experiencias de aula
Transversality
Research
Document
Classroom experiences
Pedagogía
Análisis del discurso
Método de observación en educación
Análisis de datos
Documentación
Educación - investigaciones
Rights
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia