Diseño de una herramienta lúdica como metodología de enseñanza-aprendizaje para abordar estrategias para la evaluación y selección de proveedores

The following work proposes a tool to improve the teaching-learning process of the concepts and strategies in the evaluation and selection of suppliers, using methods of active teaching, especially the playful one, which provides a greater participation Of the student in the classroom, moving away f...

Full description

Autores:
Carmona Carmona, Sergio Andrés
Vásquez Rendón, Diana Cristina
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/6886
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/6886
Palabra clave:
Lúdica
Enseñanza-aprendizaje
Evaluación y selección de proveedores
Educación
Aprendizaje activo
Playful
Teaching-learning
Tvaluation and selection of providers
Education
Active learnin
Ingeniería industrial
Proceso enseñanza - aprendizaje;
Métodos de enseñanza
Modelos de enseñanza
Materiales de enseñanza
Técnicas de enseñanza
Enseñanza de la ingeniería
Proveedores
Juegos educativos
Juegos
Aprendizaje
Rights
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia