Diseño de una herramienta lúdica como metodología de enseñanza-aprendizaje para abordar estrategias para la evaluación y selección de proveedores
The following work proposes a tool to improve the teaching-learning process of the concepts and strategies in the evaluation and selection of suppliers, using methods of active teaching, especially the playful one, which provides a greater participation Of the student in the classroom, moving away f...
- Autores:
-
Carmona Carmona, Sergio Andrés
Vásquez Rendón, Diana Cristina
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Universidad de San Buenaventura
- Repositorio:
- Repositorio USB
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/6886
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10819/6886
- Palabra clave:
- Lúdica
Enseñanza-aprendizaje
Evaluación y selección de proveedores
Educación
Aprendizaje activo
Playful
Teaching-learning
Tvaluation and selection of providers
Education
Active learnin
Ingeniería industrial
Proceso enseñanza - aprendizaje;
Métodos de enseñanza
Modelos de enseñanza
Materiales de enseñanza
Técnicas de enseñanza
Enseñanza de la ingeniería
Proveedores
Juegos educativos
Juegos
Aprendizaje
- Rights
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia