La lectura en voz alta como estrategia didáctica para facilitar el proceso de compresión de lectura
To understand reading aloud as a didactic strategy that facilitates the reading comprehension process, it originates in the classroom, it is there where dreams, imagination and creativity of students originate, in order to awaken readers. and writers. However, it has been forgotten that the essentia...
- Autores:
-
Contreras Pabón, Gloria Inés
De la Paz Reyes, Rocío
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2010
- Institución:
- Universidad de San Buenaventura
- Repositorio:
- Repositorio USB
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/11833
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/10819/11833
- Palabra clave:
- 370 - Educación
Lectura
Estrategia didáctica
Comprensión lectora
- Rights
- closedAccess
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_14cb