Prácticas reflexivas y procesos sensibles de 3 educadoras del nivel sala cuna en torno a su identidad profesional
The purpose of this article is to document the reflexive practices and sensitive processes that take place in 3 educators of the nursery level based on their professional identity, from their participation in the training seminar "Subjective Early Childhood: Tensions between mothering and educa...
- Autores:
-
Gutierrez Ardila, Diana Lorena
Morales Cano, Nazly Vanessa
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Universidad de San Buenaventura
- Repositorio:
- Repositorio USB
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/5692
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10819/5692
- Palabra clave:
- Investigación
Rol materno
Educación
Primera infancia
Identidad profesional
Maternity role
Education
Early Childhood
Professional Identity
Educación en la primera infancia
Práctica docente
Representación (Psicología)
- Rights
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia