Prácticas reflexivas y procesos sensibles de 3 educadoras del nivel sala cuna en torno a su identidad profesional

The purpose of this article is to document the reflexive practices and sensitive processes that take place in 3 educators of the nursery level based on their professional identity, from their participation in the training seminar "Subjective Early Childhood: Tensions between mothering and educa...

Full description

Autores:
Gutierrez Ardila, Diana Lorena
Morales Cano, Nazly Vanessa
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2018
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/5692
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/5692
Palabra clave:
Investigación
Rol materno
Educación
Primera infancia
Identidad profesional
Maternity role
Education
Early Childhood
Professional Identity
Educación en la primera infancia
Práctica docente
Representación (Psicología)
Rights
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia