Confiabilidad de un cuestionario para rastreo de trastorno de aprendizaje (CEPA) en niños en edad escolar
The assessment questionnaires are basic tools used in research or in programs geared to the early, simple, and fast detection of a sickness in the general population, with a high level of accepted reliability and validity. Objective: to determine the reliability of an assessment questionnaire dealin...
- Autores:
-
Gómez Betancur, Luz Ángela
Romero, Maria Gladys
Merchán, Vilma
Aguirre Acevedo, Daniel Camilo
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2010
- Institución:
- Universidad de San Buenaventura
- Repositorio:
- Repositorio USB
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/6264
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10819/6264
- Palabra clave:
- Dificultades de aprendizaje
Learning disabilities
CEPA
Confiabilidad
Reliability
Desordenes del aprendizaje
Escolares
Cuestionarios
Niños
- Rights
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia