Currículos en educación física escolar de la ciudad de Medellín que anteponen la categoría cuerpo como eje de tensión

The present research entitled "Curricula in School Physical Education of the city of Medellín that put the body category as an axis of tension" has as main objective to recognize the tensions that exist in the curricula of physical school education of two educational institutions of the ci...

Full description

Autores:
Montoya Puerta, Andrés Felipe
Ruiz Vélez, Jorge Ignacio
Vargas Metaute, Vanessa
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2018
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/6192
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/6192
Palabra clave:
Tensiones
Cuerpo
Curriculum
Physical Education
Tensions
Body
Enseñanza de la educación física
Educación física
Currículo
Cuerpo humano
Rights
License
Cárcamo, H. (2005). Hermenéutica y análisis cualitativo. Revista de Epistemología, 1.