Currículos en educación física escolar de la ciudad de Medellín que anteponen la categoría cuerpo como eje de tensión
The present research entitled "Curricula in School Physical Education of the city of Medellín that put the body category as an axis of tension" has as main objective to recognize the tensions that exist in the curricula of physical school education of two educational institutions of the ci...
- Autores:
-
Montoya Puerta, Andrés Felipe
Ruiz Vélez, Jorge Ignacio
Vargas Metaute, Vanessa
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Universidad de San Buenaventura
- Repositorio:
- Repositorio USB
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/6192
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10819/6192
- Palabra clave:
- Tensiones
Cuerpo
Curriculum
Physical Education
Tensions
Body
Enseñanza de la educación física
Educación física
Currículo
Cuerpo humano
- Rights
- License
- Cárcamo, H. (2005). Hermenéutica y análisis cualitativo. Revista de Epistemología, 1.