Releer cuentos de hadas en el contexto actual colombiano

The difficulties encountered in the reading of fairy tales in students who attend Secondary School, as some test results know where this difficulty is evident, were the starting point for the design of an interpretative bet "Towards a new proposal to reread fairy tales in the current Colombian...

Full description

Autores:
Bolaños Rojas, Jabeth Valeria
Medina Idrobo, Victoria Isabel
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/7377
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/7377
Palabra clave:
Competencia lectora
Nivel inferencial
Recepción
Releer
Cuento
Construcción de sentido
Contextualización
Reading competence
Inferential leve
Reception
Rereading
Stories
Construction of meaning
Contextualization
Animación a la lectura
Competencia comunicativa
Cuento infantil
Rights
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia