Releer cuentos de hadas en el contexto actual colombiano
The difficulties encountered in the reading of fairy tales in students who attend Secondary School, as some test results know where this difficulty is evident, were the starting point for the design of an interpretative bet "Towards a new proposal to reread fairy tales in the current Colombian...
- Autores:
-
Bolaños Rojas, Jabeth Valeria
Medina Idrobo, Victoria Isabel
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Universidad de San Buenaventura
- Repositorio:
- Repositorio USB
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/7377
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10819/7377
- Palabra clave:
- Competencia lectora
Nivel inferencial
Recepción
Releer
Cuento
Construcción de sentido
Contextualización
Reading competence
Inferential leve
Reception
Rereading
Stories
Construction of meaning
Contextualization
Animación a la lectura
Competencia comunicativa
Cuento infantil
- Rights
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia