Percepción de calidad de los consumidores de marcas del distribuidor en la categoría lácteos en los hipermercados en la ciudad de Cali

Distributor's brands have been changing with the passing of time. They have been evolving constantly leaving behind their raison d'être which used to distinguish them as salvation products for economic conjunctures. Today they are catalogued as very competitive brands which can equal or ev...

Full description

Autores:
Hurtado Viáfara, Julián Alberto
Posada Gómez, Jennifer
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2015
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/3096
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/3096
Palabra clave:
Marcas del distribuidor
Marcas del fabricante
Extrinsic
Intrinsic
Productos lacteos
Hipermercados
Productos de marca - Mercadeo
Productos de marca
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2