Percepción de calidad de los consumidores de marcas del distribuidor en la categoría lácteos en los hipermercados en la ciudad de Cali
Distributor's brands have been changing with the passing of time. They have been evolving constantly leaving behind their raison d'être which used to distinguish them as salvation products for economic conjunctures. Today they are catalogued as very competitive brands which can equal or ev...
- Autores:
-
Hurtado Viáfara, Julián Alberto
Posada Gómez, Jennifer
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2015
- Institución:
- Universidad de San Buenaventura
- Repositorio:
- Repositorio USB
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/3096
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10819/3096
- Palabra clave:
- Marcas del distribuidor
Marcas del fabricante
Extrinsic
Intrinsic
Productos lacteos
Hipermercados
Productos de marca - Mercadeo
Productos de marca
- Rights
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf2