Trabajo desde casa e inclusión laboral. Bases del salario emocional y factores determinantes en el clima organizacional
It is said that the customer is the raison d'être of the companies, so the employee has been left aside. This one plays a very important role in the organizations since it is the letter of presentation of the same and of this will depend the fulfillment of the objectives. It is very important t...
- Autores:
-
Montoya Calero, Juan Esteban
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Universidad de San Buenaventura
- Repositorio:
- Repositorio USB
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/5710
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10819/5710
- Palabra clave:
- Inclusión laboral
Clima organizacional
Salario emocional
Teletrabajo
Work inclusion
Organizational climate
Emotional salary
Teleworking
Trabajadores
Motivación del empleado
Salarios
Talento humano
Trabajo
- Rights
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia