Minimizar el impacto que tiene la fusión del helm bank y corbanca hacia los clientes y funcionarios mediante estrategias de comunicación, capacitación y motivación

In this work There was Minimized the impact that has the merger of the Helm Bank and CorpBanca towards the clients and civil servants by means of strategies of communication, training and motivation; bearing in mind that the topic SERVICE has turned into a determinant factor to the moment to establi...

Full description

Autores:
Cuartas Sánchez, Johana
Morales Cuellar, Hellen Carolina
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2014
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/3098
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/3098
Palabra clave:
Percepción
Fusión bancaria
Bank
Clients
Servicio al cliente
Comunicación en administración
Sistema bancario
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2