Acompañamiento en el proceso de intervención del TDAH desde la perspectiva del terapeuta, docente y padres
The objective of this research is the possibility of approaching the accompanying parents,therapist, and a teacher in a process of intervention in a case of attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD). For this purpose it is important to inquire about the conception that they build each of the a...
- Autores:
-
Martínez Teuta, Isabella
Rivera Ocampo, Catalina
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Universidad de San Buenaventura
- Repositorio:
- Repositorio USB
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/6771
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10819/6771
- Palabra clave:
- Trastorno por déficit de atención con hiperactividad
Abordaje terapéutico
Acompañamiento familiar
Intervención psicopedagógica
Abordaje integral
Attention hyperactivity deficit disorder
Therapeutic approach
Family accompaniment
Psycho-pedagogical intervention
Comprehensive approach
Trastornos por déficit de atención
Intervención Psicológica
Concentración (psicología)
- Rights
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia