Acompañamiento en el proceso de intervención del TDAH desde la perspectiva del terapeuta, docente y padres

The objective of this research is the possibility of approaching the accompanying parents,therapist, and a teacher in a process of intervention in a case of attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD). For this purpose it is important to inquire about the conception that they build each of the a...

Full description

Autores:
Martínez Teuta, Isabella
Rivera Ocampo, Catalina
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2018
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/6771
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/6771
Palabra clave:
Trastorno por déficit de atención con hiperactividad
Abordaje terapéutico
Acompañamiento familiar
Intervención psicopedagógica
Abordaje integral
Attention hyperactivity deficit disorder
Therapeutic approach
Family accompaniment
Psycho-pedagogical intervention
Comprehensive approach
Trastornos por déficit de atención
Intervención Psicológica
Concentración (psicología)
Rights
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia