Aproximación al conocimiento de las representaciones sociales que construye el niño ciego en el conocimiento de sí mismo y de su entorno
This article presents an approach to knowledge of social representations that the blind child arises on the knowledge of self and their environment. This study corresponds to a qualitative analysis where privilege non-participant observations in the classroom context and participant observations in...
- Autores:
-
Arciniegas Morera, María Fernanda
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2015
- Institución:
- Universidad de San Buenaventura
- Repositorio:
- Repositorio USB
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/3407
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10819/3407
- Palabra clave:
- Representación social
Conocimiento de sí
Knowledge of environment
Blind child
Niños ciegos
Psicología infantil
Representación (Psicología)
Reconocimiento (psicología)
- Rights
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia