La prensa: más que palabras, construye experiencias de vida

The present degree work is linked to the investigation of the Faculty of Education in the Program Press School. It aims to show pedagogical and didactic elements that allow the construction of a methodology that uses the press in the initial processes of literacy of students of the headquarters I.E...

Full description

Autores:
Ochoa Patiño, Flor Natalia
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2017
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/4183
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/4183
Palabra clave:
Prensa
Procesos iniciales
Lectoescritura
Lenguaje
Guía didáctica
Press
Nitial processes
Literacy
Language
Didactic guide
Prensa
Lectoescritura
Enseñanza de la lectoescritura
Lenguaje
Escuela activa
Relación escuela - comunidad
Rights
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia