Humanización de personajes no jugables usando herramientas de inteligencia artificial para análisis de personalidad de los usuarios

This document shows the development of a web application that will have a 3D environment generated by the graphics engine Unity, which will communicate with a service of artificial intelligence provided by IBM Watson, via the web browser of a device to give certain personality characteristics to a v...

Full description

Autores:
Magaña Saa, Juan Felipe
Magaña Saa, Sergio Andres
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2016
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/4307
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/4307
Palabra clave:
Inteligencia Artificial
Videojuegos
Multimedia
Web
Personajes no Jugables
Unity
Artificial Inteligence
Videogames
None Playable Characters
Aplicaciones web
Inteligencia artificial
Videojuegos - Diseño
Rights
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia