Humanización de personajes no jugables usando herramientas de inteligencia artificial para análisis de personalidad de los usuarios
This document shows the development of a web application that will have a 3D environment generated by the graphics engine Unity, which will communicate with a service of artificial intelligence provided by IBM Watson, via the web browser of a device to give certain personality characteristics to a v...
- Autores:
-
Magaña Saa, Juan Felipe
Magaña Saa, Sergio Andres
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2016
- Institución:
- Universidad de San Buenaventura
- Repositorio:
- Repositorio USB
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/4307
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10819/4307
- Palabra clave:
- Inteligencia Artificial
Videojuegos
Multimedia
Web
Personajes no Jugables
Unity
Artificial Inteligence
Videogames
None Playable Characters
Aplicaciones web
Inteligencia artificial
Videojuegos - Diseño
- Rights
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia