Fundamentación de la praxis pedagógica en el programa de Arquitectura de la Universidad de San Buenaventura
The Faculty of Architecture at Saint Bonaventure University, Medellin branch, has been developing for a few years, a pedagogical process where different pedagogical, epistemological and psychological types of approaches are integrated; the authors have wanted to synthesize this pedagogical proposal,...
- Autores:
-
Botero Ramírez, Carlos Alberto
Valencia Londoño, Diana Elizabeth
Sierra Arango, Luis Javier
Vanegas Ospino, Enrique
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2007
- Institución:
- Universidad de San Buenaventura
- Repositorio:
- Repositorio USB
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/6965
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10819/6965
- Palabra clave:
- Propuesta pedagógica
Paideia franciscana
Fundamentación
Praxis
Currículo
Aprendizaje significativo
Constructivismo
Interaccionismo
Pedagogical proposal
Franciscan paideia
Constructivism
Interactionism
Praxis
Constructivismo (educación)
Pedagogía franciscana
- Rights
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia