Fundamentación de la praxis pedagógica en el programa de Arquitectura de la Universidad de San Buenaventura

The Faculty of Architecture at Saint Bonaventure University, Medellin branch, has been developing for a few years, a pedagogical process where different pedagogical, epistemological and psychological types of approaches are integrated; the authors have wanted to synthesize this pedagogical proposal,...

Full description

Autores:
Botero Ramírez, Carlos Alberto
Valencia Londoño, Diana Elizabeth
Sierra Arango, Luis Javier
Vanegas Ospino, Enrique
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2007
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/6965
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/6965
Palabra clave:
Propuesta pedagógica
Paideia franciscana
Fundamentación
Praxis
Currículo
Aprendizaje significativo
Constructivismo
Interaccionismo
Pedagogical proposal
Franciscan paideia
Constructivism
Interactionism
Praxis
Constructivismo (educación)
Pedagogía franciscana
Rights
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia