Diseño de un videojuego para la enseñanza de competencias ciudadanas en adolescentes entre 10 y 18 años con discapacidad cognitiva moderada
This project is carried out in order to include videogames in learning and teaching processes and thus, to support education in the Tobias Emanuel Institute in the city of Cali, Colombia, in the context of citizen competencies. For this reason it has been proposed the design of a videogame based on...
- Autores:
-
Restrepo Sulez, Oscar Mauricio
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Universidad de San Buenaventura
- Repositorio:
- Repositorio USB
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/5574
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10819/5574
- Palabra clave:
- Videojuegos
Competencias ciudadanas
Discapacidad cognitiva moderada
Inclusion
TIC
Videogames
Civic competences
Moderate cognitive disability
Inclusion
ICT
Videojuegos - Diseño
Juegos educativos
Educación inclusiva
- Rights
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia