Propuesta de mejoramiento de la estrategia de servicio al cliente para la empresa La Feria de las Pinturas y CIA S en C en la ciudad de Santiago de Cali

He following monograph consists in a proposal for improvement of the service strategy to the customer of the company the fair of the paintings, which currently does not achieve a plan of action that allows to process the requirements and claims of the customers in time, as tools research were used t...

Full description

Autores:
Gómez Basan, Julián
Garcés Díaz, Norma Constanza
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2016
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/7290
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/7290
Palabra clave:
Servicio al cliente
Fidelización
Cliente
Estrategias
Plan de acción
Encuesta
Mejoramiento
Customer service
Fidelization
Strategy
Action plan
Poll
Improvement
Mejoramiento continuo
Servicio al cliente
Planificación estratégica
Rights
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia