Propuesta de mejoramiento de la estrategia de servicio al cliente para la empresa La Feria de las Pinturas y CIA S en C en la ciudad de Santiago de Cali
He following monograph consists in a proposal for improvement of the service strategy to the customer of the company the fair of the paintings, which currently does not achieve a plan of action that allows to process the requirements and claims of the customers in time, as tools research were used t...
- Autores:
-
Gómez Basan, Julián
Garcés Díaz, Norma Constanza
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2016
- Institución:
- Universidad de San Buenaventura
- Repositorio:
- Repositorio USB
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/7290
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10819/7290
- Palabra clave:
- Servicio al cliente
Fidelización
Cliente
Estrategias
Plan de acción
Encuesta
Mejoramiento
Customer service
Fidelization
Strategy
Action plan
Poll
Improvement
Mejoramiento continuo
Servicio al cliente
Planificación estratégica
- Rights
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia