El Libro álbum como elemento constructor de sentido para los procesos iniciales de lectura en los niños(a)

It is intended through a pedagogical reflection. According to the above, read is at the same time imagine, perceive, deduce, create possible worlds; In the book album these characteristics are emphasized, the 5 to 6 years are published to construct meaning, from the interpretation of the sequence of...

Full description

Autores:
Perlaza Cuero, Martha Lucía
Valencia González, Jennifer
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/7375
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/7375
Palabra clave:
Libro álbum
Ilustración
Acervo literario
Semiótica
Procesos de lectura inicial
Book album
Illustration
Literary collection
Semiotics
Initial reading processes
Estrategias pedagógicas
Aprendizaje de la escritura
Libros y lectura para niños
Rights
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia