Mapping review on the study of brand loyalty in the sports industry

Brand loyalty is not merely a buzzword in the sports industry; it is a crucial factor for the sustainability of sports organizations. Sports managers do not just create brands that stand out in the market; they craft experiences that resonate with consumers, fostering strong and lasting relationship...

Full description

Autores:
Carrillo Barbosa, Ruby Lorena
Guzmán Rincón, Alfredo
Ordoñez-Saavedra, Néstor
Tipo de recurso:
Article of investigation
Fecha de publicación:
2025
Institución:
Universidad de Ciencias Aplicadas y Ambientales U.D.C.A
Repositorio:
Repositorio Institucional UDCA
Idioma:
eng
OAI Identifier:
oai:repository.udca.edu.co:11158/6347
Acceso en línea:
https://repository.udca.edu.co/handle/11158/6347
https://doi.org/10.53894/ijirss.v8i2.6042
https://repository.udca.edu.co/
Palabra clave:
790 - Deportes, juegos y entretenimiento::796 - Deportes y juegos al aire libre y deportivos
Deportes
Industria del deporte
Lealtad a la marca
Review
Rights
openAccess
License
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/legalcode.es