Mapping review on the study of brand loyalty in the sports industry
Brand loyalty is not merely a buzzword in the sports industry; it is a crucial factor for the sustainability of sports organizations. Sports managers do not just create brands that stand out in the market; they craft experiences that resonate with consumers, fostering strong and lasting relationship...
- Autores:
-
Carrillo Barbosa, Ruby Lorena
Guzmán Rincón, Alfredo
Ordoñez-Saavedra, Néstor
- Tipo de recurso:
- Article of investigation
- Fecha de publicación:
- 2025
- Institución:
- Universidad de Ciencias Aplicadas y Ambientales U.D.C.A
- Repositorio:
- Repositorio Institucional UDCA
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repository.udca.edu.co:11158/6347
- Acceso en línea:
- https://repository.udca.edu.co/handle/11158/6347
https://doi.org/10.53894/ijirss.v8i2.6042
https://repository.udca.edu.co/
- Palabra clave:
- 790 - Deportes, juegos y entretenimiento::796 - Deportes y juegos al aire libre y deportivos
Deportes
Industria del deporte
Lealtad a la marca
Review
- Rights
- openAccess
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/legalcode.es