Impacto del uso de entornos virtuales de aprendizaje para la enseñanza de neuroanatomía en estudiantes de medicina
The teaching of neuroanatomy, because of its complexity and length represents a constant challenge for teachers and stu-dents, which has promoted the creation of new pedagogical strategies in order to facilitate its learning. In this study, we selected two groups: one (study) comprising 37 students...
- Autores:
-
Quijano Blanco, Yobany
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2010
- Institución:
- Universidad de Ciencias Aplicadas y Ambientales U.D.C.A
- Repositorio:
- Repositorio Institucional UDCA
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.udca.edu.co:11158/2254
- Acceso en línea:
- https://revistas.udca.edu.co/index.php/ruadc/article/view/724
- Palabra clave:
- Estrategias pedagógicas
Neuroanatomía
Aprendizaje virtual
Aprendizaje
Educación a distancia
- Rights
- openAccess
- License
- Derechos Reservados - Universidad de Ciencias Aplicadas y Ambientales