Impacto del uso de entornos virtuales de aprendizaje para la enseñanza de neuroanatomía en estudiantes de medicina

The teaching of neuroanatomy, because of its complexity and length represents a constant challenge for teachers and stu-dents, which has promoted the creation of new pedagogical strategies in order to facilitate its learning. In this study, we selected two groups: one (study) comprising 37 students...

Full description

Autores:
Quijano Blanco, Yobany
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2010
Institución:
Universidad de Ciencias Aplicadas y Ambientales U.D.C.A
Repositorio:
Repositorio Institucional UDCA
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.udca.edu.co:11158/2254
Acceso en línea:
https://revistas.udca.edu.co/index.php/ruadc/article/view/724
Palabra clave:
Estrategias pedagógicas
Neuroanatomía
Aprendizaje virtual
Aprendizaje
Educación a distancia
Rights
openAccess
License
Derechos Reservados - Universidad de Ciencias Aplicadas y Ambientales