Empresas familiares en colombia: hacia la construcción de un modelo de gestión comercial

This study had as objective the analysis and diagnose of the commercial structure of some Colombian familiar companies, in order to formulate a management model that allows them to confront the market challenges. As research unit, thirty companies from different productive sectors were employed and...

Full description

Autores:
Sandoval Torres, Jorge Humberto
Guerrero, Doris Emilia
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2010
Institución:
Universidad de Ciencias Aplicadas y Ambientales U.D.C.A
Repositorio:
Repositorio Institucional UDCA
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.udca.edu.co:11158/2240
Acceso en línea:
https://revistas.udca.edu.co/index.php/ruadc/article/view/717
Palabra clave:
Competitividad
Empresas familiares
Familia empresaria
Modelo de gestión
Sucesión
Competitividad
Administración de empresas
Rights
openAccess
License
Derechos Reservados - Universidad de Ciencias Aplicadas y Ambientales