Identificar la lateralidad en niños de 2 a 5 años del instituto recreación y deportes de Tunja (IRDET) aplicando el test de harris

Introduction: This research seeks to improve early development processes in children, aged 2 to 5 years, evaluating the strategies for improving laterality, which they advance within the institution and configuring innovative techniques. Course Objective: To improve the laterality in children betwee...

Full description

Autores:
Duarte Hernández, Francisco Javier
Pérez Mendoza, Nizme Beatriz
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Universidad de Ciencias Aplicadas y Ambientales U.D.C.A
Repositorio:
Repositorio Institucional UDCA
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.udca.edu.co:11158/3495
Acceso en línea:
https://revistas.udca.edu.co/index.php/rdafd/article/view/1572/1947
Palabra clave:
Lateralidad Funcional
Aprendizaje
Enseñanza
Lateralidad
Estrategias de aprendizaje
Estrategias cognitivas
Enseñanza
Rights
openAccess
License
Derechos Reservados - Universidad de Ciencias Aplicadas y Ambientales