Plan exportador de la empresa LIFEHUNI, de la ciudad de Armenia para la comercialización de los suplementos dietarios DIVI – HER y AGY – FORT en el mercado internacional

Colombia is a country that during the past years has seen tremendous growth where the international market is concerned. Thanks to its strategy of economic openness, which has allowed domestic companies to diversify their influence on foreign markets, expand the opportunity for growth in a global en...

Full description

Autores:
Alzate Santa, Julio Andrés
Jaramillo Romero, Jenny Alexandra
Muñoz Quintero, Adrián Felipe
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2013
Institución:
Universidad del Quindío
Repositorio:
Repositorio Universidad del Quindío
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bdigital.uniquindio.edu.co:001/2765
Acceso en línea:
https://bdigital.uniquindio.edu.co/handle/001/2765
Palabra clave:
AGY – FORT
DIVI – HER
Exportación
Mercado
Rights
openAccess
License
Derechos Reservados - Universidad del Quindio, 2013