Plan exportador de la empresa LIFEHUNI, de la ciudad de Armenia para la comercialización de los suplementos dietarios DIVI – HER y AGY – FORT en el mercado internacional
Colombia is a country that during the past years has seen tremendous growth where the international market is concerned. Thanks to its strategy of economic openness, which has allowed domestic companies to diversify their influence on foreign markets, expand the opportunity for growth in a global en...
- Autores:
-
Alzate Santa, Julio Andrés
Jaramillo Romero, Jenny Alexandra
Muñoz Quintero, Adrián Felipe
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2013
- Institución:
- Universidad del Quindío
- Repositorio:
- Repositorio Universidad del Quindío
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bdigital.uniquindio.edu.co:001/2765
- Acceso en línea:
- https://bdigital.uniquindio.edu.co/handle/001/2765
- Palabra clave:
- AGY – FORT
DIVI – HER
Exportación
Mercado
- Rights
- openAccess
- License
- Derechos Reservados - Universidad del Quindio, 2013