Reconfiguración histórica de la Educación Superior a Distancia, desde la perspectiva teórica dialógica didáctica mediada. Experiencia Universidad del Quindío

This document aims to support the final report from the doctoral thesis Historical Reconfiguration of Higher- Distance Education, from a Theoretical, Dialogical, Didactic, Mediated, Perspective, Experienced in the University of Quindío. As a requirement to become a doctor in Educational Sciences. Th...

Full description

Autores:
Jiménez Rojas, Ángela María
Tipo de recurso:
Doctoral thesis
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Universidad del Quindío
Repositorio:
Repositorio Universidad del Quindío
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bdigital.uniquindio.edu.co:001/6295
Acceso en línea:
https://bdigital.uniquindio.edu.co/handle/001/6295
Palabra clave:
Sistema Superior de Educación a Distancia
Método Histórico
Investigación
Reconfiguración histórica
Rights
openAccess
License
Derechos Reservados Universidad del Quindío