Percepción De Calidad Del Servicio En Los Usuarios Del Centro De Formación Integral En Actividad Y Cultura Física De La Universidad Del Quindío.
In order to determine the perception of service quality in center users comprehensive training activity and physical culture of the University of Quindío with a total of 132 people surveyed between men and women being the youngest of 17 years and the greater than 68 years, the survey for measuring s...
- Autores:
-
Martínez Giraldo, José Luis
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2016
- Institución:
- Universidad del Quindío
- Repositorio:
- Repositorio Universidad del Quindío
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bdigital.uniquindio.edu.co:001/327
- Acceso en línea:
- https://bdigital.uniquindio.edu.co/handle/001/327
- Palabra clave:
- percepción, prestación, calidad, servicio
- Rights
- closedAccess
- License
- Derechos Reservados - Universidad del Quindío