Plan de mejoramiento para el área de servicio y atención al cliente, en la empresa “Frutas y Verduras Johanna” en Santiago de Cali, Valle del Cauca

“Frutas y verduras Johanna” is a family business that has a history of over 10 years in the market for which is dedicated to the marketing of fruit and vegetables and of excellent quality. In recent years, there has been an increase in competition with similar businesses and thus a decrease in the v...

Full description

Autores:
Figueroa Gómez, Katherine
Salinas Vivas, Jhoanna
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2014
Institución:
Universidad del Quindío
Repositorio:
Repositorio Universidad del Quindío
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bdigital.uniquindio.edu.co:001/2618
Acceso en línea:
https://bdigital.uniquindio.edu.co/handle/001/2618
Palabra clave:
Mejoramiento
Servicios
Verduras
Frutas
Rights
openAccess
License
Derechos Reservados - Universidad del Quindio, 2014