Plan de mejoramiento para el área de servicio y atención al cliente, en la empresa “Frutas y Verduras Johanna” en Santiago de Cali, Valle del Cauca
“Frutas y verduras Johanna” is a family business that has a history of over 10 years in the market for which is dedicated to the marketing of fruit and vegetables and of excellent quality. In recent years, there has been an increase in competition with similar businesses and thus a decrease in the v...
- Autores:
-
Figueroa Gómez, Katherine
Salinas Vivas, Jhoanna
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2014
- Institución:
- Universidad del Quindío
- Repositorio:
- Repositorio Universidad del Quindío
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bdigital.uniquindio.edu.co:001/2618
- Acceso en línea:
- https://bdigital.uniquindio.edu.co/handle/001/2618
- Palabra clave:
- Mejoramiento
Servicios
Verduras
Frutas
- Rights
- openAccess
- License
- Derechos Reservados - Universidad del Quindio, 2014