Plan de mejoramiento a los procesos de transporte público y atención al cliente del área Metropolitana Centro Occidente
This project proposes an improvement plan to meet the standards of Quality Management Systems and Internal Control Standard Model MECI that every public company must apply in terms of customer satisfaction. The proposed strategies are aimed at improving the perception of clients, responding to perce...
- Autores:
-
Narváez Hincapié, Mary Luz
Ospina Salazar, Angelica María
Zapata Cardona, Diana Marcela
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2013
- Institución:
- Universidad del Quindío
- Repositorio:
- Repositorio Universidad del Quindío
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bdigital.uniquindio.edu.co:001/1933
- Acceso en línea:
- https://bdigital.uniquindio.edu.co/handle/001/1933
- Palabra clave:
- Transporte
Público
Atención
Cliente
- Rights
- openAccess
- License
- Derechos Reservados - Universidad del Quindio, 2013