The Use of Authentic Tasks to Influence Fifth Semester Foreign Language Students’ Participation at a Colombian Public University
This research seeks to explore the influence of authentic tasks on fifth semester foreign language students’ participation at a public university in the Caribbean coast of Colombia. Through the examination of EFL learners' participation in the natural setting, this study aims at designing, impl...
- Autores:
-
Tapia Tuirán, Yaela Andrea
Álvarez Ochoa, Romario Ronaldo
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Universidad de Sucre
- Repositorio:
- Repositorio Unisucre
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unisucre.edu.co:001/1687
- Acceso en línea:
- https://repositorio.unisucre.edu.co/handle/001/1687
- Palabra clave:
- Lenguas Extranjeras
Aprendizaje
Estudiantes de Lenguas Extranjeras
- Rights
- openAccess
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/