The Impact of Flipped Learning on Fifth Graders’ Oral Production
This study has its roots into the necessity to teach English with a different methodology that might better encourage students to learn a foreign language. We were aware of the problem of learning a language, putting aside the practice or isolatedly teaching each ability, therefore, we decided to re...
- Autores:
-
Luna Martínez, María Fernanda
Barón Romero, Geraldi
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Universidad Libre
- Repositorio:
- RIU - Repositorio Institucional UniLibre
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.unilibre.edu.co:10901/15782
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/10901/15782
- Palabra clave:
- Aprendizaje
Producción oral
Educación
Fifth Graders
Flipped Learning
In-Class Flip
Oral Production
Humanidades e Idiomas
Expresión Oral -- Enseñanza
Inglés -- Enseñanza
Métodos de enseñanza
Lectura oral
Interpretación oral
Quinto grado
Aprendizaje invertido
Flip en clase
Producción oral
- Rights
- openAccess
- License
- http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/