The Impact of Flipped Learning on Fifth Graders’ Oral Production

This study has its roots into the necessity to teach English with a different methodology that might better encourage students to learn a foreign language. We were aware of the problem of learning a language, putting aside the practice or isolatedly teaching each ability, therefore, we decided to re...

Full description

Autores:
Luna Martínez, María Fernanda
Barón Romero, Geraldi
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2018
Institución:
Universidad Libre
Repositorio:
RIU - Repositorio Institucional UniLibre
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.unilibre.edu.co:10901/15782
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/10901/15782
Palabra clave:
Aprendizaje
Producción oral
Educación
Fifth Graders
Flipped Learning
In-Class Flip
Oral Production
Humanidades e Idiomas
Expresión Oral -- Enseñanza
Inglés -- Enseñanza
Métodos de enseñanza
Lectura oral
Interpretación oral
Quinto grado
Aprendizaje invertido
Flip en clase
Producción oral
Rights
openAccess
License
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/