Discovering the effects of the implementation of the critical literacy practices in an efl classroom at a public institution in el Carmen de Viboral

The present qualitative study centres on the effects of the implementation of the critical literacy practices in tenth graders from a public institution in El Carmen de Viboral, Colombia. The study was accomplished through a survey, non-participant observations of the classes and two focus groups. T...

Full description

Autores:
Ospina-Tobon, Cristian Andres
Garcia-Vargas, Manuela
Tipo de recurso:
Tesis
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Universidad Católica de Oriente
Repositorio:
Repositorio UCO
Idioma:
eng
OAI Identifier:
oai:repositorio.uco.edu.co:20.500.13064/1348
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/20.500.13064/1348
Palabra clave:
Alfabetización crítica
EFL
Enseñanza de la lengua inglesa
Critical Literacy
EFL
English Language Teaching
Alfabetización
Lectoescritura
Proceso educativo
Deletreo y silabeo
Lenguaje y educación
Rights
License
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/