Discovering the effects of the implementation of the critical literacy practices in an efl classroom at a public institution in el Carmen de Viboral
The present qualitative study centres on the effects of the implementation of the critical literacy practices in tenth graders from a public institution in El Carmen de Viboral, Colombia. The study was accomplished through a survey, non-participant observations of the classes and two focus groups. T...
- Autores:
-
Ospina-Tobon, Cristian Andres
Garcia-Vargas, Manuela
- Tipo de recurso:
- Tesis
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Universidad Católica de Oriente
- Repositorio:
- Repositorio UCO
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uco.edu.co:20.500.13064/1348
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/20.500.13064/1348
- Palabra clave:
- Alfabetización crítica
EFL
Enseñanza de la lengua inglesa
Critical Literacy
EFL
English Language Teaching
Alfabetización
Lectoescritura
Proceso educativo
Deletreo y silabeo
Lenguaje y educación
- Rights
- License
- http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/