Análisis visual del feed del perfil de instagram de helga pizza y lasaña bar como herramienta para la generación de mejoras en el contenido visual de la marca

This research focuses on performing an analysis on the feed of the Instagram profile of the restaurant Helga, Pizza and Lasaña; To carry out the analysis, we start with a brief review of how the Internet and social networks have impacted various fields of human activity, as well as how they have evo...

Full description

Autores:
Correa-Suaza, Iván Dario
Ospina-Alarcón, Jonattan Andrés
Tipo de recurso:
Tesis
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Universidad Católica de Oriente
Repositorio:
Repositorio UCO
Idioma:
OAI Identifier:
oai:repositorio.uco.edu.co:20.500.13064/1517
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/20.500.13064/1517
Palabra clave:
Instagram
Feed
Identidad visual
Neuromarketing
Redes sociales
Instagram
Feed
Visual Identity
Neuromarketing
Social media
Identidad corporativa
Imagen corporativa
Comunicación organizacional
Marcas (Mercadotecnia)
Comunicación institucional
Rights
License
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/