Identificar las prácticas del neuromarketing visual como estrategia de ventaja competitiva en el restaurante Alas Bravas ubicado en Rionegro (Antioquia)
With this research we want to identify and analyze each of the strengths and weaknesses of ALAS BRAVAS located in the municipality of Rionegro (Antioquia) with respect to its direct competition, how consumers perceive the logo of the company, if the menu they handle is the most appropriate and provi...
- Autores:
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Echeverri-Giraldo, Juliana
Aristizabal-Marín, Liza Manuela
- Tipo de recurso:
- Tesis
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Universidad Católica de Oriente
- Repositorio:
- Repositorio UCO
- Idioma:
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uco.edu.co:20.500.13064/1596
- Acceso en línea:
- https://repositorio.uco.edu.co/handle/20.500.13064/1596
- Palabra clave:
- Estrategia de venta
Neuromarketing
Sales strategy
Neuromarketing
Neuromercadotecnia
Mercadotecnia
Neurociencias
Investigación de mercado
Investigación comercial
Comportamiento del consumidor
Investigación y Desarrollo
- Rights
- License
- http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/