El cuento de leer, una estrategia innovadora en las prácticas de los docentes.
The present article shows the results of a research whose purpose was to promote the use of literary tale as innovative pedagogic strategy in the four cycles of basic education, through a preocess of collective construction involving 25 teachers, school directives and the counsellor. The research wa...
- Autores:
-
Arias Arenas, Carolina
Pulido Prieto, Martha Lucia
Cepeda Bernal, Adriana
William Acosta Ruiz
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2009
- Institución:
- Universidad Pedagógica Nacional
- Repositorio:
- Repositorio Institucional UPN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/13848
- Acceso en línea:
- https://revistas.upn.edu.co/index.php/NYN/article/view/10122
http://hdl.handle.net/20.500.12209/13848
- Palabra clave:
- Cuentos
Estrategias de lectura
Ciclos
Prácticas docentes
Construcción colectiva
- Rights
- openAccess
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0