El cuento de leer, una estrategia innovadora en las prácticas de los docentes.

The present article shows the results of a research whose purpose was to promote the use of literary tale as innovative pedagogic strategy in the four cycles of basic education, through a preocess of collective construction involving 25 teachers, school directives and the counsellor. The research wa...

Full description

Autores:
Arias Arenas, Carolina
Pulido Prieto, Martha Lucia
Cepeda Bernal, Adriana
William Acosta Ruiz
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2009
Institución:
Universidad Pedagógica Nacional
Repositorio:
Repositorio Institucional UPN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/13848
Acceso en línea:
https://revistas.upn.edu.co/index.php/NYN/article/view/10122
http://hdl.handle.net/20.500.12209/13848
Palabra clave:
Cuentos
Estrategias de lectura
Ciclos
Prácticas docentes
Construcción colectiva
Rights
openAccess
License
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0